Artikel | Company Vision and Big Hairy Audacious Goal

Lang voor de ‘golden circles’ van Sinek, schreven Collins en Porras dit artikel over Visie en BHAG: big hairy audacious goal.

In 1996, lang voordat Simon Sinek beroemd werd met zijn ‘Golden Circles’ en ‘Why’ filosofie, publiceerden James Collins en Jerry Porras een net zo spraakmakende theorie in de Harvard Business Review. Hun gedachtegoed was opgebouwd rondom het idee van ‘company vision’ en het BHAG (big hairy audacious goal) van een organisatie. Decennia lang gaf deze theorie van Collins en Porras inspiratie en richting aan CEO’s, managers en marketeers. Een prachtig artikel dat ook iedere manager, marketeer en communicatieprofessional gelezen moet hebben.

Artikel | Company Vision and Big Hairy Audacious Goal

Download

Vul de gegevens in en download gratis

* verplichte velden
By James C. Collins and Jerry I. Porras

Goals Werk & Merk apex-sessie *executive editie*

Bereik onovertroffen resultaten door Merk- & Werkwaarden op elkaar af te stemmen.

Inschrijven