Zichtbaar zijn bij jouw doelgroepen op de arbeidsmarkt is uiteraard belangrijk. Actief werkzoekenden zullen jouw bedrijf top-of-mind hebben. Maar voor latent werkzoekenden - het merendeel van de talentvolle kandidaten - ligt dit anders; hen moet je echt activeren. Zij klikken niet op de “solliciteer nu” button vanuit het niets.
Daarom passen wij in de employer branding-communicatie drie niveaus toe: aandacht, interactie en bewijs. We creëren relevantie voor de doelgroep en brengen deze in beweging. Dit maakt de Goals jobmarketingactiviteiten vele malen succesvoller.
Wij zijn expert in het transformeren van vacatures naar kandidaatgerichte communicatie. Dé manier om latent werkzoekenden in beweging te krijgen.
Door onze speciale activatie methode realiseren we meerdere contactmomenten in de kandidaatreis. Het employer brand heeft daarmee direct effect op het succes van de jobmarketing.
Een juiste mix van activiteiten, middelen en kanalen geeft het beste resultaat. Wij richten ons dan ook op de online én offline gebieden en weten waar de actieve en latente kandidaten zich bevinden.
Online employer branding en jobmarketing vraagt om specialisme. Ons online campagneteam weet niet alleen veel online bereik te realiseren, maar ook écht de doelgroep te activeren. Sluit een flexibel campagne-abonnement bij ons af om het resultaat te ervaren.
Door de inzet van Goals campagne management realiseerde we in de eerste twee campagnemaanden ruim 300.000 (!) bezoekers op het platform. De oriëntatietool werd door ruim 10.000 bezoekers ingevuld.
Met de Kantoorkiezer zijn we relevant voor advocatuur studenten. Een belangrijke doelgroep voor nieuw aanwas. In de eerste drie campagnemaanden is de tool ruim 1200 keer ingevuld en heeft Holla ruim 30 kwalitatieve sollicitaties extra ontvangen.
Op een laagdrempelige en humoristische manier weten we de moeilijk te bereiken IT doelgroep voor Detron te winnen. In het eerste campagnekwartaal hebben meer dan 2000 bezoekers via de interactieve tool kennis gemaakt met de unieke werkwaarden van Detron. Het aantal sollicitanten is ook significant gestegen.
In de krappe IT markt bleek juist een offline marktbenadering effectief. Met een VR-cardboard en bijbehorende VR-film beleven kandidaten hoe zij bij Ctact een voorsprong op de toekomst kunnen nemen.
Google maar eens “een vliegende start van je carrière” en je krijgt ruim 2800 resultaten. Allemaal stuk voor stuk unieke bedrijven, die helaas veelal dezelfde zinnen gebruiken om hun uitdagende jobs aan de man/vrouw te brengen.
Is jouw talent echt zo'n fan van de organisatie dat ze een tattoo van het logo zouden plaatsen? Tijdens deze prikkelende workshop geven we jullie inzichten in alle bouwstenen die nodig zijn voor attractief werkgeverschap. Van een inspirerend doel tot ambitieuze goalsetting.
Het arbeidsmarktcommunicatieplan is een intuïtief en bondig plan. De verschillende onderdelen samen helpen jou als organisatie een goed employer branding-verhaal te vertellen. Op een manier dat alle betrokkenen het snappen en omarmen en het verhaal naar buiten extra kunnen versterken.
De zichtbaarheid ondersteunt de werkgeversbelofte; je laat zien dat die waar is (corporate behaviour). Door het inzetten van de juiste media / kanalen en een gelaagdheid in communicatie communiceer je niet alleen, je activeert ook. Met die interactiemomenten breng je de kandidaat in beweging.
In een interactieve on- of offline sessie nemen we je mee in de Goals nonstop journey. We inspireren met sprekende voorbeelden en laten zien hoe we jou kunnen helpen een onweerstaanbare organisatie te worden. Vul jouw gegevens in. Dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op om jouw uitdagingen te bespreken.
Vul jouw gegevens in en dan bespreken we de mogelijkheden.