ZuidZorg

Werken bij ZuidZorg - Vertrouwd Dichtbij.

Challenge

Thuiszorginstelling ZuidZorg kampte met een flink tekort aan verpleegkundigen en verzorgenden. Directe aanleiding om te werken aan een onderscheidend employer brand, een effectieve arbeidsmarktcommunicatiestrategie en een doelgroepgerichte ‘werken bij’-site met goed werkende koppeling met hun personeelssysteem.

Aanpak

Door middel van workshops en diepte-interviews met medewerkers hebben we informatie verzameld over de merk- en werkwaarden, bedrijfscultuur, doelen, visies en uitdagingen van ZuidZorg.

We hielpen ZuidZorg met een helder concept, duidelijke positionering en krachtige strategie. Het werkgeversmerk lieten we tot uiting komen in alle arbeidsmarktcommunicatie van ZuidZorg. Met als belangrijkste onderdeel: de ‘werken bij’-website. Die ontwikkelden we helemaal, inclusief alle content in de vorm van teksten, foto’s en video. Verder hebben we gewerkt aan doelgroepgerichte wervingscampagnes, bijvoorbeeld voor wijkverpleegkundigen.

Afbeelding 1

Resultaat

Een eenduidig en krachtig werkgeversmerk voor ZuidZorg dat tot uiting komt in alle arbeidsmarktcommunicatie van de organisatie. We zijn er trots op dat we ZuidZorg in het hele traject hebben mogen adviseren en ontlasten.

Don’t accept the status quo; challenge it

Goals Werk & Merk apex-sessie *executive editie*

Bereik onovertroffen resultaten door Merk- & Werkwaarden op elkaar af te stemmen.

Inschrijven