DELA is een sterk merk bij consumenten, met daarnaast de ambitie om #1 werkgever van Nederland te zijn. Van DELA een onweerstaanbare werkgever maken. Wij onderzochten de organisatie en hebben Dela op de kaart gezet als #1 werkgever.
Het leven is meer dan een tegeltje aan de wand.
Wij maakten werk van het leven met Dela.
DELA is een sterk merk bij consumenten, met daarnaast de ambitie om #1 werkgever van Nederland te zijn. Van DELA een onweerstaanbare werkgever maken. Wij onderzochten de organisatie en hebben Dela op de kaart gezet als #1 werkgever.
Na panel research kwamen we erachter dat elke collega betrokken, integer en ondernemend is. Midden in het leven, gedreven door passie en een hoge ambitie. Dela-mensen willen het maximale uit het leven halen. Er volgde een levendig feestje: het employer brand was geboren.
Maak werk van het leven. Dela.
We vroegen het: ‘hoe maak jij werk van het leven?’ Resultaat: ruim 100 inspirerende, motiverende en ontroerende verhalen. We selecteerden de mooiste verhalen. We volgden medewerkers op het werk en privé. De verhalen kregen een plaats op maakwerkvanhetleven.nl. De emotie vloeide samen op de website, want het leven is emotie. In tekst, in fotografie en beeld. Check vooral onze movie, waarin drie recruiters van DELA sollicitatietips geven. Om nog meer talent aan te spreken, zijn we bezig met een online campagne en een referral campagne.
Extern winnen is binnen beginnen. Daarom hebben we samen met de medewerkers het employer brand vormgegeven en is er aandacht voor onboarding en carrièreplanning. De totale kandidaat- en medewerkersreis moet aansluiten op het employer brand.
De rol van interne communicatie wordt vaak onderschat als het gaat om het verhogen van de betrokkenheid van medewerkers. Toch is communicatie dé kritische succesfactor. Communicatie verbindt alle factoren die van belang zijn bij het verhogen van medewerkersbetrokkenheid.
In deze landelijke campagne geven we een veelomvattende betekenis aan het begrip kinderopvang.
Download dit template om eenvoudig jouw arbeidsmarktcommunicatieplan op één A4 te formuleren.
In een interactieve on- of offline sessie nemen we je mee in de Goals nonstop journey. We inspireren met sprekende voorbeelden en laten zien hoe we jou kunnen helpen een onweerstaanbare organisatie te worden. Vul jouw gegevens in. Dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op om jouw uitdagingen te bespreken.
Vul jouw gegevens in en dan bespreken we de mogelijkheden.