Baker Tilly Berk

Bij Baker Tilly Berk deel je jouw eigen wijsheid.

Challenge

De strijd om accountants is hevig. Aan ons de vraag om een uniek en authentiek employer brand te ontwikkelen waarmee het accountantskantoor het juiste talent aantrekt en aan zich kan binden.

Aanpak

Wat Baker Tilly Berk anders maakt dan andere accountancykantoren is de mate van vrijheid en verantwoordelijkheid die je al vroeg in je carrière krijgt. Medewerkers delen een eigenzinnig, ondernemend karakter. De Baker Tilly Berk-adviseur is ‘de ondernemer naast de ondernemer’. Hij maakt van kennis wijsheid en deelt die met zijn klanten. Zo ontstond het concept: ‘deel je eigen wijsheid’.

We startten met een interne campagne waarmee we medewerkers opriepen om voorbeelden te geven van momenten dat ze hun eigen wijsheid deelden. Met klanten, of met collega’s. Er ontstond een inspirerende website met tal van verhalen en filmpjes, die zorgde voor een enorme trots binnen Baker Tilly Berk.

Afbeelding 1

Resultaat

De verhalen op de campagnesite gebruiken we als basis voor de externe arbeidsmarktcommunicatie. We werken op dit moment aan video's waarin we de interactie tussen klant en Baker Tilly Berk medewerker in beeld brengen. Ze laten zien hoe zij hun eigen wijsheid met elkaar delen. Bekijk bijvoorbeeld eens het verhaal van Daniël en Johan. En ontdek hoe Jeffrey en Dennis met elkaar samenwerken.