Baker Tilly Berk

Hoe we echte klanten inzetten voor het werkgeversmerk.

Challenge

De strijd om accountants is hevig. Aan ons de vraag om een uniek en authentiek employer brand te ontwikkelen waarmee het accountantskantoor het juiste talent aantrekt en aan zich kan binden.

Aanpak

Wat Baker Tilly Berk anders maakt dan andere accountancykantoren is de mate van vrijheid en verantwoordelijkheid die je al vroeg in je carrière krijgt. Medewerkers delen een eigenzinnig, ondernemend karakter. De Baker Tilly Berk-adviseur is ‘de ondernemer naast de ondernemer’. Hij maakt van kennis wijsheid en deelt die met zijn klanten. Zo ontstond het concept: ‘deel je eigen wijsheid’.

We startten met een interne campagne waarmee we medewerkers opriepen om voorbeelden te geven van momenten dat ze hun eigen wijsheid deelden. Met klanten, of met collega’s. Er ontstond een inspirerende website met tal van verhalen en filmpjes, die zorgde voor een enorme trots binnen Baker Tilly Berk.

Afbeelding 1

Resultaat

De verhalen op de campagnesite gebruiken we als basis voor de externe arbeidsmarktcommunicatie. In de campagnefilms zetten we klanten van Baker Tilly Berk in om het bewijs te leveren voor het feit dat de medewerker 'ondernemer naast de ondernemer is'. Door de prettige interactie en de ervaring van de klant hierbij te tonen, bewijzen we hoe het werken bij Baker Tilly Berk is.

Bekijk bijvoorbeeld hoe Jeffrey en Dennis (Febo) met elkaar samenwerken:


Deel jouw eigen wijsheid.

Goals Werk & Merk apex-sessie *executive editie*

Bereik onovertroffen resultaten door Merk- & Werkwaarden op elkaar af te stemmen.

Inschrijven