Goals is dit jaar officieel partner van World Employer Branding Day #WorldEBDay. Het event in de wereld als het gaat om employer branding. Ons team van branding experts hebben voor jullie workshops bijgewoond en hierbij delen we graag enkele highlights. Vandaag de inzichten van Sanne van Lankeren :
De coronacrisis beïnvloedt ons bestaan. Niet alleen in onze privésituaties hebben we ons de afgelopen maanden aan moeten passen, ook op de werkvloer is er veel veranderd. En dat merken we allemaal. Hoe zorg je er in zo’n situatie voor dat je medewerkers betrokken blijven? Wij nemen je mee in een aantal aandachtspunten.
Het betrokken houden van je medewerkers
De thuiswerksituatie en het contact op afstand beïnvloeden niet alleen onze manier van werken, maar ook hoe betrokken jouw medewerkers zijn bij de organisatie en de doelstellingen. Om deze betrokkenheid zo hoog mogelijk te houden en jouw medewerkers te laten merken dat er ook in deze tijd aandacht is voor hun welzijn, hebben we een aantal tips voor je:
Iedereen is wel bekend met het begrip ‘inwerkperiode’. Maar inwerken is niet hetzelfde als employee onboarding. Dat gaat een stuk verder en betreft het complete integratieproces van nieuwe medewerkers binnen een organisatie.
Een doordacht employer brand voor de Technische Universiteit. Wetenschappelijke stories om wetenschappers nu eens echt te vangen.
Hoe meet je medewerkers- betrokkenheid? Lees alles over de Employee Promoter Score.
Vul jouw gegevens in en dan bespreken we de mogelijkheden.