Goals Journey Inspiratie Whitepapers Blog Masterclasses Contact

Inspiratiesessie voor
Communicatieclub
Bourgondiƫ

arrow down
Terug naar overzicht

Een week na de Dutch Design Week openden we de deuren van het Klokgebouw in Eindhoven voor de leden van Communicatieclub Bourgondië (CCB). De aanwezigen waren geprikkeld door het thema van de avond: employer branding. Hoe zorg ik dat ik als werkgever een onweerstaanbaar merk ben in de arbeidsmarkt? Hoe trek ik het juiste talent aan én behoud ik ze? En wat out of the box: Kan ik mijn medewerkers zo trots laten worden op mijn merk dat ze er een tatoeage van laten zetten? 


Op het programma 
Niemand minder dan onze eigen Ben en Erik verzorgden de inspiratiesessie. Zij namen onze gasten mee in de kandidaat- naar medewerkersreis. En belichtten hoe je als werkgever aantoont de match te zijn met de ambities van de kandidaat. Aan de hand van levendige voorbeelden werd getoond hoe dit in praktijk werkt. Marcel Huijsmans, marketing- en communicatiedirecteur van Hendrix Genetics gaf dit verder weer met hun interessante klantencase. 


Trots getoonde onderarmen 
De avond was een aangenaam weerzien van bekenden en verwelkoming van introducées bij CCB. Bovendien werden de aanwezigen getrakteerd op een extraatje! Geheel in lijn met onze gedachte konden onze gasten aanschuiven bij een henna-tattoo-artieste. Een map met de werkgeverslogo’s lag klaar om op een plek naar keuze op het lichaam te zetten. Op de afsluitende borrel werden met trots onderarmen getoond met de logo’s van Fontys, Gemeente Oisterwijk, Factor Tachtig, … . 

Erik Broeder

Managing Partner

Meer over nonstop employer branding

De waarde van werkwaarden

Vergroot de interesse met factor 3 door het inzetten van werkwaarden in je communicatie.

Be a part of better breeding

Een veer-krachtige case voor een multinational in dierengenetica, Hendrix Genetics

Employer branding value case | Template

Bereken de waarde van jouw employer brand.

Ik wil ook resultaat!

Vul jouw gegevens in en dan bespreken we de mogelijkheden.