Employer branding

Employer brand activatie in 3 stappen

Employer brand activatie in 3 stappen

Wij komen bij Goals bijna geen bedrijven meer tegen die niet bezig zijn met employer branding. Dat maakt ons blij! Het laat zien dat werkgevers doorhebben dat ze zich op een authentieke, onderscheidende en geloofwaardige manier moeten presenteren aan talent. Ook wanneer het aanbod op de markt groter is dan de vraag.

Lees meer
Een werkgeversmerk maak je niet, dat heb je al

Een werkgeversmerk maak je niet, dat heb je al

‘Dan krijgen we zo’n folder met onze kernwaarden, bedacht door het management.’ Een opmerking die ik laatst hoorde tijdens een workshop. Het komt dus nog voor. We bedenken een paar kernwaarden en vertellen vervolgens hoe medewerkers ze moeten naleven. Met een folder. Ai. Een merk maak je niet, dat heb je al. Een werkgeversmerk dus ook. En zo identificeer je het.

Lees meer
10 tips om de war for talent als organisatie te winnen

10 tips om de war for talent als organisatie te winnen

De ‘war for talent’ is nog altijd gaande. Om Millennials en Generatie Z voor je organisatie te winnen is het natuurlijk belangrijk om een goede werkgever te zijn. In deze blog geven we je tips over hoe arbeidsmarktcommunicatie je kan helpen om de strijd om talent aan te gaan

Lees meer
People are tired of simple things. They want to be challenged

Goals Werk & Merk apex-sessie *executive editie*

Bereik onovertroffen resultaten door Merk- & Werkwaarden op elkaar af te stemmen.

Inschrijven