Concepten en campagnes

Employer brand activatie in 3 stappen

Employer brand activatie in 3 stappen

Wij komen bij Goals bijna geen bedrijven meer tegen die niet bezig zijn met employer branding. Dat maakt ons blij! Het laat zien dat werkgevers doorhebben dat ze zich op een authentieke, onderscheidende en geloofwaardige manier moeten presenteren aan talent. Ook wanneer het aanbod op de markt groter is dan de vraag.

Lees meer
Grow with Philips Finance

Grow with Philips Finance

Voor Philips Global Finance ontwikkelen we een Career Development Tool genaamd 'Grow with Philips Finance'. Deze online tool geeft medewerkers inzicht in de carrièremogelijkheden die Philips Finance biedt.

Lees meer
SQS zoekt software testers

SQS zoekt software testers

Afgelopen zomer heeft SQS Nederland ons de opdracht gegeven om een campagne op te zetten waarmee software testers enthousiast gemaakt worden voor een baan bij het SQS test team.

Lees meer
Unieke wervingscase bij Unamic/HCN

Unieke wervingscase bij Unamic/HCN

Callcenter Unamic/HCN, het grootste callcenter van Nederland, heeft haar recruitment geheel in eigen hand genomen. Ruim 80% van alle plaatsingen komt voort uit de eigen wervingsinspanningen.

Lees meer
Sitech: Chemie in goede banen

Sitech: Chemie in goede banen

Sitech, een voormalig DSM-onderdeel, is een nieuw gezicht met jaren ervaring in de gelederen. Om die nieuwe naam uit te dragen en te voorzien in de wervingsbehoefte, hebben ze een opvallende wervingscampagne nodig.

Lees meer
People are tired of simple things. They want to be challenged

Goals Werk & Merk apex-sessie *executive editie*

Bereik onovertroffen resultaten door Merk- & Werkwaarden op elkaar af te stemmen.

Inschrijven