Blog

Unieke wervingscase bij Unamic/HCN

Unieke wervingscase bij Unamic/HCN

Callcenter Unamic/HCN, het grootste callcenter van Nederland, heeft haar recruitment geheel in eigen hand genomen. Ruim 80% van alle plaatsingen komt voort uit de eigen wervingsinspanningen.

Lees meer
Sitech: Chemie in goede banen

Sitech: Chemie in goede banen

Sitech, een voormalig DSM-onderdeel, is een nieuw gezicht met jaren ervaring in de gelederen. Om die nieuwe naam uit te dragen en te voorzien in de wervingsbehoefte, hebben ze een opvallende wervingscampagne nodig.

Lees meer
Meer vrouwen in de top

Meer vrouwen in de top

KPN wil meer vrouwen in de bedrijfstop. Om dat te bereiken mogen voor bepaalde hoge functies alleen vrouwen zich kandidaat stellen.

Lees meer
WPI vraagt om innovatieve aanpak

WPI vraagt om innovatieve aanpak

Een nieuwe manier van werken, gedeelde ‘activity based’ werkplekken, in plaats van de vaste werkplek en slimme IT oplossingen. Hierdoor werken medewerkers waar- en wanneer ze willen in ‘The workplace designed around you’.

Lees meer
Vijf jaar Goals

Vijf jaar Goals

Op 1 mei 2004, dag van de arbeid, startten Ben Verhagen en Koen Verstraten op de zolderkamer van Ben, Goals Marktbewerking.

Lees meer
Goals went Beijing

Goals went Beijing

Resultaat bereik je alleen door doelen te stellen en hier recht op af te gaan. Of het nu gaat om topsport óf (arbeids)marktbewerking; scoren lukt alleen door de juiste dingen simpelweg te doen.

Lees meer
Succesvol in strijd om Human Talent Trophy

Succesvol in strijd om Human Talent Trophy

Met de innovatieve below-the-line arbeidsmarktcampagne voor Philips scoort Goals eind vorig jaar de best practise award voor de Human Talent Trophy. Deze toonaangevende vakprijs zet bijzondere prestaties op HR-gebied in de schijnwerpers.

Lees meer
People are tired of simple things. They want to be challenged

Goals Werk & Merk apex-sessie *executive editie*

Bereik onovertroffen resultaten door Merk- & Werkwaarden op elkaar af te stemmen.

Inschrijven